מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
X
HUNDREDS ARE HELD HOSTAGE BY HAMAS
165
days
:
09
hours
:
16
minutes
:
41
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם
בשנים האחרונות יותר ישראלים מחפשים לנפוש ברחבי הארץ ולנצל את הנוחות של נופש קרוב לבית. עם ענף תיירות שרק הולך ומתפתח, אין ספק כי היום אתם יכולים ליהנות מחופשה חלומית בישראל, מבלי שתצטרכו לשלם על טיסות וללא צורך בלחץ, בירוקרטיה והתארגנות של חודשים מראש. יש מגוון רחב של בתי מלון בישראל, מצפון ועד דרום, אבל אם אתם מחפשים מלון בארץ במיקום נוח ופסטורלי, ממש בין תל אביב לחיפה - בית הארחה נורדיה הוא המקום בשבילכם. אנחנו נמצאים במושב נורדיה הסמוך לעיר נתניה, כך שאתם לא חייבים לנסוע רחוק כדי ליהנות מחופשה באזור שקט ומוקף במדשאות ירוקות. בבית הארחה נורדיה תמצאו את כל מה שאתם מחפשים בחופשה במקום אחד. 

מלונות בישראל לאירוח משפחתי 


מחפשים בתי מלון בישראל הנמצאים באזור שקט וירוק, שיתאימו גם להורים שמחפשים מנוחה וגם לילדים שרוצים ליהנות מפעילויות שונות? בית הארחה נורדיה מציע חווית נופש כפרי שמתאימה לכל המשפחה. לא כל מלון בארץ מתאים בהכרח גם לילדים וגם להורים. אצלנו בבית הארחה נורדיה יש 50 חדרי אירוח, חדר אוכל עם כ-200 מקומות ישיבה, אודיטוריום, כיתות פעילות, אולמות ובית כנסת. כל אלה הופכים את בית ההארחה שלנו למקום מושלם לאירוח משפחתי ולאירועים משפחתיים. נוסף על כך, יש לנו חניה חופשית לאורחי בית ההארחה, כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי חניה עבורכם ועבור בני משפחותיכם.  

בתי מלון בישראל במיקום שקט ופסטורלי 


יש המון מלונות בארץ, אבל כמה מהם מציעים לכם מדשאות ירוקות ומטופחות בקרבת עיר שאפשר לבלות בה? בית הארחה נורדיה ממוקם בלבו של מושב נורדיה הפסטורלי ובקרבתנו בירת השרון נתניה, שמציעה אופציות רבות לבילוי משפחתי, כולל חוף ים, מרכזים מסחריים ועוד. כך שאצלנו תוכלו ליהנות מחופשה שמשלבת גם נחת וגם בילויים, לבחירתכם ולנוחיותכם. מלונות בישראל יכולים להיות ממוקמים קרוב לעיר או רחוק ממנה, אצלנו תמצאו את השילוב המושלם בין השניים. 

רבים מחפשים מלונות בארץ, אך חופשה לא בהכרח חייבת להיות בבית מלון. אפשר ליהנות מנופש בלתי נשכח גם בתוך מושב בבית הארחה שמציע מגוון של פעילויות משפחתיות. מלאו פרטיכם בטופס שבצידו הימני של האתר ואנחנו נחזור אליכם. 

בתי מלון בישראל

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות