מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
92
days
:
06
hours
:
33
minutes
:
30
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם
מה היא הדרך הטובה ביותר לבחור את הנופש שלכם? מה הם היתרונות העיקריים של בית הארחה נורדיה?  מה המשמעות של נופש איכותי? אילו שירותים מציעים בנורדיה?

בתוך המילה נופש מסתתרת המילה נפש. על כן ברור כי הנפש צריכה את הנופש יותר מכל. אחרי שנים או חודשים ארוכים של עבודה ושיגרה כל אחד זקוק בשלב כזה או אחר לבית הארחה שידע לפנק אותו ואת משפחתו. על כן חשוב מאוד לדעת איך לבחור את המקום האולטימטיבי שלכם לנופש מפנק.

כאמור הדרך הטובה ביותר לבחור את המקום בו תרצו להתארח הוא על סמך ניסיונם של האחרים, מומלץ ביותר לקבל את חוות הדעת החיובית על בית הארחה במרכז. במושב נורדיה תוכלו למצוא את בית הארחה הטוב ביותר, בנורדיה שמים לב לכל הפרטים הכי קטנים על מנת לאפשר לכם חופשה חלומית ובלתי נשכחת.

בית הארחה במרכז הארץ הוא כאמור יתרון גדול מאוד. גישה נוחה וכמו כן מרחק נסיעה קצר ביותר אל כל חלקי הארץ הוא נוח מאוד. כמו כן בבית הארחה נורדיה תוכלו ליהנות ממגוון רחב מאוד של פינוקים.

כבר בחדרים האיכותיים של נורדיה ניתן למצוא את השקט והשלווה הכל כך נדרשים. נופים בלתי נשכחים וכמו כן מגוון רחב מאוד של פעילויות . בית הארחה במרכז עם 50 חדרי אירוח המותאמים לכל אחד ולכל אחת.

אירוח משפחות במרכז? מה מציעים בנורדיה?
מחפשים מבצעים בתי מלון? בית הארחה נורדיה הוא מומלץ ביותר לזוגות אוהבים וכמו כן מותאם למשפחות במחירים מעולים. חדרים מרווחים עם מקום לזוג פלוס ארבעה ילדים. חדר אוכל איכותי ביותר תוך הקפדה יתרה על ניקיון וסטריליות. חדר אוכל כשר אשר בהשגחת הרבנות וכמו כן הכשרים של הרב מחפוד, בית יוסף ועוד. השף של נורדיה יוכל להתאים מנות על פי בקשות מיוחדות.

אירוח משפחות בשרון? נורדיה לשירותכם!
בנורדיה ניתן לשלב אירועים משפחתיים עם אירוח מושלם לסופי השבוע. שילוב של ניסיון רב שנים באירוח עם צוות מנוסה ואיכותי. לנורדיה לקוחות מרוצים רבים החל מחברות גדולות וארגונים ועד לאירוח משפחות.
 

בית הארחה במרכז

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות