מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
X
HUNDREDS ARE HELD HOSTAGE BY HAMAS
165
days
:
09
hours
:
16
minutes
:
41
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם
מה הם התנאים להם תזכו בבית הארחה נורדיה? למה רבים מעדיפים את בית הארחה נורדיה על פני בתי הארחה אחרים? מה מספרים הלקוחות על האוכל של בית הארחה נורדיה? מי הם האורחים של בית הארחה נורדיה?
 
המכנה המשותף בין כל בני האדם עלי אדמות הוא הרצון להיות מאושר. אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לטפל בנפש היא באמצעות נופש. נופש איכותי אשר יהפוך את החיים להרבה יותר נעימים ושלווים. על מנת לקבל את השירות ואת החופשה המושלמת ביותר חשוב מאוד לקבל את חוות דעתם של אלו שניסו והצליחו בגדול. לבית הארחה נורדיה יש לקוחות נאמנים ומרוצים ביותר אשר חוזרים שוב ושוב לחוות את חווית בית הארחה זה.
 
מחנה קיץ הצגה או הרצאה יכולה להיות בהחלט חוויה בלתי נשכחת. בין אם זה מחנה קיץ הצגה או כל פעילות אחרת בבית הארחה זה עושים את כל הנדרש על מנת לשרת נאמנה כל אורח ואורח. השירות המקצועי והאישי של בית הארחה נורדיה כולל כאמור את האוכל הטעים והאיכותי ביותר. הצוות המקצועי של מטבח בית הארחה נורדיה עושה ימים כלילות על מנת להעניק את החוויה הקולינרית המעולה ביותר.
 
כמו כן שירותי בית הארחה נורדיה כוללים אולמות לאירועים ולהרצאות, השתלמויות וכנסים המשרתים גופים שונים המגיעים לקיבוץ נורדיה שבשרון מכל קצות עולם. בית הארחה זה נגיש ונוח מאוד גם לבעלי מוגבלויות.
 
מחנות קיץ? אין צורך לנסוע לחול! בית הארחה נורדיה פועל בהצלחה רבה כבר משנת 1977. אזור כפרי ופסטורלי אשר מושך אליו קבוצות שונות החל מגופים מסחריים וארגונים גדולים ועד ללקוחות פרטיים וביניהם משפחות, זוגות אוהבים ועוד. כמו כן בבית הארחה נורדיה גאים בנוער יהודי המגיע במסגרת תגלית לאותן מחנות קיץ מוצלחים של נורדיה.
 
מחנה קיץ הצגה? לא רק!
לאורך השנים נוספו עוד ועוד פעילויות ושירותים המוענקים על ידי בית הארחה נורדיה. לאחרונה בית הארחה זה עבר שיפוץ משמעותי שבמסגרתו שופצו 50 חדרי אירוח ונוספו שטחי חצר מרשימים ועוד. בבית הארחה זה בית כנסת, אמפיתיאטרון פתוח, כיתות מאובזרות ועוד. אמינות, מסירות ואחריות.
 

מחנה קיץ הצגה

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות