מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
X
HUNDREDS ARE HELD HOSTAGE BY HAMAS
253
days
:
06
hours
:
35
minutes
:
29
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ברוכים הבאים לבית הארחה נורדיה, הבית המושלם לכל האירועים שלכם! אנו מתרגשים להציג בפניכם כיתה להשכרה בחדרה והסביבה. כיתה זו הינה מקום אידיאלי למגוון רחב של שימושים, והיא מתאימה לכל סוגי האירועים והפגישות שלכם.

הכיתה שלנו מציעה מרחב רב ומאובזר היטב

הכיתה ממוקמת בנורדיה, בקרבה לעיר חדרה,  ומציעה מרחב נעים ונוח לעבודה וללמידה. הכיתה מרוהטת בכיסאות ושולחנות איכותיים, ומצוידת בלוח מחיק, מקרן וציוד טכני נוסף, המאפשרים לכם לקיים פגישות פרזנטציה, סדנאות, ימי עיון או הרצאות בצורה מקצועית ומסודרת. כמו כן, ישנו חיבור לאינטרנט מהיר, כך שתוכלו להישאר מחוברים ולעבוד בצורה חלקה.

מתאימה לכל סוגי האירועים

בין אם אתם מחפשים מקום לערוך פגישות עסקיות, קורסים, סדנאות או אירועים פרטיים, כיתה להשכרה בחדרה היא הפתרון המושלם עבורכם. המרחב הגמיש שלנו מאפשר לכם לסדר את הכיתה בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם, ולהתאים את התפאורה בצורה שתתאים לאירוע שלכם. אנחנו נדאג לכל הפרטים הקטנים כדי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח ויענה על כל הציפיות.

שירות אישי ואדיב

אנו בבית הארחה נורדיה שמים דגש על שירות אישי ומקצועי. הצוות שלנו זמין תמיד לעזור ולייעץ בכל שאלה או צורך, ומתחייבים לספק לכם חווית שירות בלתי נשכחת. אנו נדאג שהכול יתקתק ושלא יחסר לכם דבר במהלך השהות שלכם בכיתה.

מיקום נוח וגישה נוחה

בית הארחה נורדיה נמצא במיקום נוח, קרוב לתחבורה ציבורית ונגיש לכל מי שמגיע ברכב פרטי. ישנה חניה בשפע בקרבת המקום, כך שתוכלו להגיע בקלות וללא דאגות. המיקום המרכזי שלנו מאפשר גישה נוחה מכל אזור בחדרה והסביבה.

המלצות והפניות

לקוחות רבים שכבר השתמשו בשירותינו ממליצים בחום על הכיתה שלנו להשכרה. הם מדווחים על חווית שימוש נהדרת, מרחב נעים ונוח, ושירות מצוין. אם אתם מחפשים מקום איכותי לקיים בו את האירוע הבא שלכם, הכיתה שלנו בבית הארחה נורדיה היא הבחירה הנכונה.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו ולקבוע פגישה להתרשמות מהמקום. נשמח לארח אתכם ולסייע בכל מה שתצטרכו כדי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח. פנו אלינו עוד היום וקבעו פגישה להתרשמות מהמקום. אנו כאן כדי לסייע בכל שאלה ולספק לכם חווית שירות בלתי נשכחת. בואו לחוות את הנוחות והאיכות של כיתה להשכרה בחדרה כמו בבית הארחה נורדיה – המקום המושלם לכל מטרה.

כיתה להשכרה בחדרה

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות