מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
X
HUNDREDS ARE HELD HOSTAGE BY HAMAS
253
days
:
06
hours
:
35
minutes
:
29
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ברוכים הבאים לבית הארחה נורדיה! אנו שמחים לארח אתכם ולהציע לכם חוויית אירוח יומית בלתי נשכחת. בואו נדבר על חדרי האירוח היומיים שלנו, ועל כל מה שיש לנו להציע לכם במהלך שהותכם הקצרה אצלנו.

מגוון חדרי אירוח

בית הארחה נורדיה ממוקם בלב טבע ירוק ושקט, ומציע מגוון חדרי אירוח יומיים המתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות קטנות. כל חדרי האירוח שלנו מעוצבים בסגנון מודרני ונעים, ומצוידים בכל הנוחות הנדרשת כדי להפוך את השהות שלכם למהנה ומרגיעה.

חדרי אירוח יומיים כוללים מיטות נוחות במיוחד, טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר, ופינת קפה. בחדרי האירוח תמצאו גם חדרי רחצה פרטיים עם מקלחות מפנקות ומגבות רכות. אנו שמים דגש על ניקיון ותחזוקה שוטפת, כדי להבטיח שהחדרים יהיו תמיד נקיים ומסודרים.

אחת מהיתרונות הבולטים של בית הארחה נורדיה היא המיקום הייחודי שלנו. אנו מוקפים בנופים ירוקים ופסטורליים, מה שמאפשר לאורחינו ליהנות משקט ושלווה בטבע. בנוסף, בקרבתנו תוכלו למצוא מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, המתאימים לכל הרמות.

שירותים נוספים ומהנים

אם אתם מעוניינים בפעילות פנאי נוספת, בית הארחה נורדיה מציע גם מגוון שירותים נוספים. האורחים יכולים ליהנות מבריכת שחייה חיצונית, המתאימה במיוחד לימים חמים. בנוסף, יש לנו מתחם ספא קטן עם ג'קוזי וסאונה, בו תוכלו להרגע אחרי יום של פעילויות.

בבית הארחה שלנו תמצאו גם מסעדה שמגישה מגוון מאכלים טעימים ובריאים. אנו מציעים ארוחות בוקר עשירות, הכוללות לחמים טריים, גבינות, סלטים ומאפים, וכן ארוחות צהריים וערב עם תפריט מגוון שמתאים לכל טעם. כל המנות שלנו מוכנות מחומרים טריים ואיכותיים, מתוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של טעם ושירות.

אנו מבינים שלפעמים השהות היא חלק מתכנון רחב יותר של יום פעילות. לכן, אנו מציעים גם חבילות מיוחדות לאירוח יומי, הכוללות שימוש בחדרים, גישה לבריכה ולספא, וארוחות. החבילות מתאימות במיוחד למי שמחפש מקום לנוח ולהתרענן במהלך היום, בין אם לצורך חופשה קצרה ובין אם כמקום מפלט מעיסוקי היום-יום.

אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתארח אצלנו, ולהנות מכל מה שיש לנו להציע. נשמח לראותכם בקרוב ולספק לכם חוויה ייחודית ומרגיעה, שתשאיר בכם זכרונות טובים ורצון לחזור.מעוניינים לשמוע עוד פרטים על חדרי אירוח יומיים? צרו עמנו קשר עוד היום. 

חדרי אירוח יומיים

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות