מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
X
HUNDREDS ARE HELD HOSTAGE BY HAMAS
253
days
:
06
hours
:
35
minutes
:
29
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

במרכז הארץ, קרוב לכל מה שמעניין ואטרקטיבי, נמצא בית הארחה נורדיה. אנו מזמינים אתכם לחוות אירוח יוצא דופן של חדרי אירוח במרכז המשלבים נוחות, שירות אישי ואווירה משפחתית. בבית הארחה נורדיה, אנו שמים דגש על כל פרט ופרט כדי להבטיח לכם שהייה מושלמת ובלתי נשכחת.

מיקום אסטרטגי ונוח

בית הארחה נורדיה ממוקם במיקום אסטרטגי ונוח במרכז הארץ, מה שמאפשר גישה מהירה וקלה למגוון אטרקציות, מקומות בילוי ומרכזי עסקים. בין אם אתם מגיעים למטרת נופש, פגישת עסקים או ביקור משפחתי, מיקומנו המרכזי יאפשר לכם לחוות את כל מה שיש לאזור להציע.

חדרים מאובזרים ונוחים

בבית הארחה נורדיה תמצאו מגוון חדרי אירוח במרכז המותאמים לצרכים שונים. כל חדר מעוצב בקפידה ומצויד בכל הדרוש לשהייה נעימה ונוחה. בין אם אתם מחפשים חדר יחיד, זוגי או משפחתי, אצלנו תמצאו את החדר המושלם עבורכם. אנו מציעים חדרים עם מיטות נוחות, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר ועוד.

שירות אישי וחם

אנו בבית הארחה נורדיה מאמינים כי שירות אישי וחם הוא המפתח לחוויית אירוח מוצלחת. צוות העובדים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה, ולהבטיח לכם שהייה נעימה ומספקת. אנו מציעים שירות חדרים יומיומי, ייעוץ והכוונה לאטרקציות מקומיות, וסיוע בכל מה שתצטרכו במהלך שהייתכם.

חוויות ואטרקציות בקרבת מקום

מיקומו המרכזי של בית הארחה נורדיה מאפשר גישה נוחה למגוון רחב של אטרקציות וחוויות במרכז הארץ. תוכלו לבקר בשווקים מקומיים, מוזיאונים, פארקים, מרכזי קניות ומתחמי בילוי. בנוסף, אנו מציעים המלצות על מסלולי טיול ופעילויות באזור, כך שתוכלו לנצל את שהייתכם עד תום וליהנות מחוויה ייחודית ומגוונת.

מחיר משתלם וערך מוסף

בית הארחה נורדיה מציע חוויית אירוח איכותית במחיר משתלם. אנו מאמינים כי כל אחד זכאי ליהנות מאירוח נעים ונוח, ולכן אנו מציעים מחירים תחרותיים המעניקים ערך מוסף גבוה. אצלנו תקבלו את התמורה המלאה לכספכם, ותיהנו מחוויית אירוח ברמה גבוהה מבלי לקרוע את הכיס.

בואו להתארח בחדרי אירוח במרכז של בית הארחה נורדיה ולחוות את הטוב ביותר. אנו מזמינים אתכם ליהנות מאירוח נעים ונוח, שירות אישי וחם, ומיקום מושלם לכל מטרה. בבית הארחה נורדיה, כל אורח הוא חלק מהמשפחה, ואנו נשמח לארח אתכם ולהבטיח לכם שהייה בלתי נשכחת.

חדרי אירוח במרכז

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות