מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
X
HUNDREDS ARE HELD HOSTAGE BY HAMAS
253
days
:
06
hours
:
35
minutes
:
29
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ברוכים הבאים לבית הארחה נורדיה, המקום המושלם לחוויית נופש מדהימה בלב השרון. כאן בבית הארחה נורדיה אנו מציעים דירות נופש בשרון, דירות מרווחות ונוחות, המשלבות בין טבע ירוק וקסום לבין כל הפינוקים המודרניים שאתם זקוקים להם לחופשה בלתי נשכחת.

סביבה שקטה ושלווה

דירות נופש בשרון מעוצבות בקפידה ובטוב טעם, ומתאימות לזוגות, משפחות וקבוצות חברים המחפשים להתנתק מהשגרה ולהתפנק בסביבה שקטה ושלווה. כל דירה מצוידת במטבח מאובזר, חדרי שינה נוחים, סלון מרווח וחדרי רחצה מפנקים. בנוסף, יש לנו מרפסות פרטיות עם נוף מרהיב, בהן תוכלו לשבת וליהנות מקפה של בוקר או מערב נעים עם כוס יין ביד.

אנו דואגים לכל פרט קטן כדי להבטיח לכם חוויה מושלמת. הדירות מצוידות בטלוויזיות חכמות, אינטרנט אלחוטי מהיר ומערכות מיזוג אוויר מתקדמות, כך שתוכלו להרגיש ממש כמו בבית, ואפילו יותר טוב. בנוסף, אנו מציעים שירותי ניקיון יומי ושירות חדרים שזמינים 24/7 לכל בקשה או צורך שלכם.

מיקום מרכזי ונוח

המיקום שלנו בלב השרון הוא יתרון עצום. אנו מוקפים בטבע ירוק, שמורות טבע ופינות חמד רבות, המאפשרות לכם לצאת לטיולים רגליים, רכיבת אופניים או פשוט ליהנות מהשקט והשלווה של האזור. בנוסף, אנו ממוקמים קרוב לערים המרכזיות בשרון, כך שתוכלו להגיע בקלות לכל האטרקציות והפעילויות שיש לאזור להציע.

בבית הארחה נורדיה אנו מציעים מגוון רחב של פעילויות ושירותים לכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים פעילות משפחתית מהנה, יום כיף עם חברים או סתם רוצים להירגע ולנוח, אנו כאן כדי לדאוג שתהיו מרוצים. יש לנו בריכת שחייה פרטית, מגרש משחקים לילדים, סדנאות יצירה ופעילויות חווייתיות לכל המשפחה. בנוסף, אנו מציעים טיפולי ספא מפנקים, שיעורי יוגה ואימוני כושר אישיים, כך שתוכלו לשמור על הבריאות והרוגע גם בחופשה.

בבית הארחה נורדיה אנו שמים דגש רב על חוויית האורחים שלנו. אנו מקפידים על שירות אישי ואדיב, ומבטיחים שהשהות שלכם תהיה מושלמת מכל הבחינות. אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתארח אצלנו, לחוות את היוקרה והנוחות של דירות נופש בשרון וליהנות מחופשה בלתי נשכחת. אנחנו מחכים לכם עם חיוך גדול ואהבה גדולה, הזמינו עוד היום באתר שלנו או התקשרו אלינו כדי להבטיח את מקומכם. אל תחכו, החופשה המושלמת מחכה לכם כאן ועכשיו!

דירות נופש בשרון

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות