מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
92
days
:
06
hours
:
33
minutes
:
30
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם
לא מעט משפחות אשר מארגנות שבת חתן לבניהן, נאלצות הרבה פעמים לארח את קרוביהן ואת משפחת הכלה במלונות שונים על מנת שיוכלו להשתתף באירוע בצורה סדירה ונוחה. אפשר להבין מדוע זה, הרי מדובר באירוע שנערך ביום שבת ובשביל להימנע חילול שבת אין ברירה אלא לארח את כל האורחים במקום אחד מסודר בו הם יוכלו לערוך את האירוע בבית הכנסת של המקום וכן לערוך בו ארוחה משותפת.

לא מעט משפחות, כאמור, מחליטות לעשות את האירוע בבית מלון, אנחנו יכולים למצוא מלונות לשבת חתן בנתניה, תל אביב, ירושלים כמובן ובעוד שורה של מקומות. מדובר במלונות אשר יש להם אולם אירועים, בית כנסת מקומי, חדר אוכל עצום וכמובן חדרים מתאימים לכל משפחה או זוג. על כל זה יש להוסיף שבתי מלון מציעים הרבה פעמים גם בריכה, ספא, מסעדה או פאב, הפעלות לילדים ועוד מגוון אטרקציות שונות שיכולות להתאים לאורחים שלנו.

אך השאלה היא, האם עדיף לנו לבחור בית מלון לערוך בו שבת חתן ולא משנה אם מדובר באחד מאותם מלונות לשבת חתן בנתניה או בכל עיר אחרת, עיר חוף או לא, או שמא עדיף לבחור בבית הארחה לאירוח שבת חתן.

אומנם מלונות, בכל מקום, מציעים מגוון רחב של אפשרויות לאורחים, בוודאי אם מדובר במלונות ברמה הגבוהה ביותר שיש, מלונות מפוארים וגדולים, אך צריך לזכור שבבית המלון אתם לא תהיו לבד בבתי מלון אתם תצטרכו להתחלק בחדר אוכל עם אורחים אחרים, בבית הכנסת סביר להניח שלא תוכלו להתפלל לבד, וכן בשאר האטרקציות אתם לא תהיו היחידים. לכן יש לקחת בחשבון שגם אם בתי מלון מציעים לכם מגוון רחב של אטרקציות, עדיין אתם צריכים לזכור שבאירוע כל ך אישי ופ-ופרטי, לא כל דבר מאותם דברים שמציעים לכם, אתם תוכלו ליהנות בו לבדכם.

לעומת זאת, בבית הארחה, בדרך כלל ניתן להזמין את כל המקום שיהיה רק שלכם, ככה אתם יכולים ליהנות מבית כנסת שעומד לרשותכם בלבד, אולם אירועים שעומד רק לרשותכם וכמובן שאתם יכולים מחדרים באיכות גבוהה, ונוף מרהיב.

דוגמא לבית הארחה שכזה, הוא בית הארחה נורדיה. אצלנו תוכלו למצוא כל מה שאתם מחפשים עבור אירוע שבת חתן ואחרי ביקור אצלנו אתם תגלו, שבית הארחה נורדיה מציע לכם לא פחות ממה שמלונות לשבת חתן בנתניה מציעים לכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתרשם.
 

מלונות לשבת חתן בנתניה

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות