מושב נורדיה,ישראל

072-257-50-90

 
92
days
:
06
hours
:
33
minutes
:
30
seconds
אירוח משפחות
אירוח קבוצות
נשמח לעמוד לשירותכם!
מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם
 מה היא הדרך הטובה ביותר להעביר את הקיץ? מה הם היתרונות הבולטים ביותר של בית הארחה נורדיה? מי הם אנשי המקצוע אשר משקיעים ימים כלילות על מנת להנעים את זמנכם? מה הם השירותים של בית הארחה נורדיה?
 
כל אדם באשר הוא זקוק לימים כאלו של שקט. ימים כאלו שבהם הוא נטול דאגות, אינו צריך להטריח את עצמו בענייני אוכל או ניקיון, עבודה או תשלומי החשבונות. ימים חופשה נופש הם ימים אשר מטעינים את הסוללה לאורך ימים רבים. הדרך הטובה ביותר לפנק את עצמכם בשקט ובשלווה היא להתארח בבית הארחה מסודר ומושקע אשר מעניק לאורחיו את הטוב ביותר. בית הארחה נורדיה קיים שם עבורכם ולמענכם.
 
בין אם זה מחנה קיץ בארה"ב או הארץ חשוב מאוד לדעת כי בבית הארחה שלכם יש את כל התנאים המעולים ביותר. בבית הארחה נורדיה מקפידים על ניקיון וסטריליות, מקפידים על היחס האישי והמקצועי ביותר לכל אורח ואורח. בבית הארחה זה ניתן למצוא את טובי אנשי המקצוע אשר עמלים על כל פרט ופרט בכדי לשרת את הלקוחות בצורה המיטבית.
 
אין ספק כי יהיו כאלו אשר יעדיפו מחנה קיץ בארה"ב ולעומת זאת הרבה מאוד קבוצות מהארץ וגם מחו"ל מעדיפות את השהות בבית הארחה נורדיה אשר נמצא באזור כפרי ויפה בקיבוץ נורדיה שבאזור השרון. בבית הארחה זה ניתן למצוא מגוון מרשים של שירותים המתאים לאירוח קבוצות, חברות וארגונים, משפחות ועוד.
 
מחנות קיץ? מי הם הלקוחות של בית הארחה נורדיה?
לאורך כל עונות השנה מתארחים בבית הארחה נורדיה קבוצות שונות ומגוונות המגיעות מכל רחבי העולם. בין היתר ניתן לקיים בבית הארחה זה מחנות קיץ, סמינרים, ימי עיון, אירועים משפחתיים ועוד. בית הארחה זה שופץ ונוספו בו עוד חדרי ספח, כיתות, אולמות וכו'.
 
מחנה קיץ בארה"ב? נסו את בית הארחה נורדיה?
לאורך כל שנות הפעילות של בית הארחה זה נוספו הרבה מאוד לקוחות אשר חוזרים שוב ושוב להתארח ולחוות את החוויה של נורדיה. בין יתר הלקוחות ניתן למצוא את קבוצות מטעם משרד הביטחון והמשטרה, תגלית, תנועת בני עקיבא ועוד.
 

מחנה קיץ בארה"ב

טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
 

פרטי התקשרות

נשמח לעמוד לשירותכם!
חייגו לטלפון 09-88-93-160
או מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם:
טלפון
072-257-50-90
 
דוא"ל
 
כתובת
מושב נורדיה,ישראל
פרטי התקשרות